רבים תוהים האם לרכוש כלי מטבח יד שניה או ציוד חדש אך התשובה תלויה במספר פרמטרים ובראשם מסגרת התקציב. כמו כן, לפני רכישת ציוד יש להגדיר מהי מטרת הציוד הנדרש, האם יעשה בו שימוש יומיומי תחת לחץ רב ובאינטנסיביות, האם רוכשים את הציוד למטבח תעשייתי, למטבח של מלון או מסעדה או שמא השימוש נועד לאבזור המטבח הביתי. לכן, בהתאם לפרמטרים השונים ניתן לקבל החלטה ערכית ונכונה ולרכוש כלי מטבח חדשים או יד שנייה. כמובן שכדי לחסוך עלויות ניתן לרכוש כלי מטבח יד שניה וליהנות מחיסכון כספי עצום, במיוחד כאשר פותחים מסעדה חדשה ומעוניינים להקל על התקציב או חוששים מההכנסות בהתחלה.

כלי מטבח יד שניה של מותגים

חשוב לדעת כי בתחום ההסעדה יש שינויים רבים ומסעדות, ברים וחברות הסעדה נסגרות מדי פעם, מחדשות ציודים, נקלעות למצוקה תזרימית ואז ניתן לרכוש כלי מטבח של מותגים במחירים משתלמים. לכן, יש מקרים בהם מומלץ להעדיף רכישת כלי מטבח יד שניה של מותגים מאשר לרכוש כלי מטבח חדשים אך פחות איכותיים. ברוב המקרים כלי מטבח יוקרתיים של מותגים יחזיקו מעמד לאורך זמן בהשוואה לכלי מטבח חדשים מיצרן לא מוכר או יצרן פחות איכותי. לכן, השיקול צריך להיות בין כלי מטבח יד שניה של מותג לכלי מטבח חדשים אך פחות איכותיים ועמידים.

איכות הבישול

חברת ארגל מתמחה ביבוא ושיווק כלי מטבח של מיטב המותגים בעולם ובחנויות של החברה ניתן לרכוש מגוון רחב של כלי מטבח כמו סירים, קרשי חיתוך, תבניות, מחבתות, צנצנות, כלי הגשה מנירוסטה, מחבתות וסירי ברזל ועוד. כאשר מעוניינים להקפיד על איכות הבישול, הטיגון והאפייה מומלץ להגיע לאחד מאולמות התצוגה של ארגל ולקבל ייעוץ מקצועי לבחירת כלי מטבח חדשים של מיטב המותגים המוכרים והמובילים בתחומם.

מחירים סיטונאיים

ברוב המקרים יעדיפו שפים וחובבי הבישול לרכוש כלי מטבח חדשים אך לעיתים שיקולי התקציב מכריעים לטובת כלי מטבח יד שניה. כמו כן, ניתן לחפש כלי מטבח יד שניה במחירים נוחים לצרכי עיצוב המקום ולחוויית אירוח והגשה אותנטיים. לחלופין, מומלץ להגיע לחנויות של ארגל ולרכוש כלי מטבח חדשים במחירים סיטונאים מפתיעים ומשתלמים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט