נכון, לא כל אחד מאיתנו נולד עם “ידי זהב” המאפשרות לו לבצע עבודות שונות בשטח הבית. נכון, לא כל אחד מאיתנו נולד עם יכולות טכניות לביצוע עבודות תיקון ושיפוץ בשטח הדירה, אך עם הרבה רצון ומעט יכולת, כל אחד ואחת מאיתנו יכול בהחלט לשפץ את ביתו בכוחות עצמו. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר משימות שיפוץ אותן גם אתם תוכלו ליישם בכוחות עצמכם. בהצלחה!

1. סיוד הדירה וצביעת קירות- מלאכת הצביעה איננה דורשת מאיתנו מיומנויות מקצועיות מורחבות, וכמעט כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לסתום חורים עם שפכטל, לקלף כתמי רטיבות ובסופו של דבר לצבוע את קירות הדירה באמצעות “רולר” או מברשת.

2. פינוי חפצים ישנים משטח הדירה וארגון חלל הדירה מחדש- לעיתים, פעולה קטנה מייצרת שינוי גדול! מלאכת פינוי חפצים ישנים אשר אינכם עושים בהם שימוש יכולה לרענן בצורה מדהימה את חלל דירתכם. פינוי החפצים בכוחות עצמכם, ולאחר מכן ארגון מחדש של חלל הדירה, יתרמו רבות למראה פני הדירה.

3. החלפת דלתות, חלונות וארונות מטבח- במידה ואתם רוצים לבצע שינוי מהותי בחלל דירתכם, מומלץ להחליף את דלתות ארונות המטבח, דלתות הפנים ואף את דלת הכניסה לבית. כיום, תוכלו לרכוש מגוון נרחב של דלתות פנים, דלתות כניסה ודלתות לארונות הקיר והמטבח המיועדים להרכבה עצמית. החלפת דלתות הארון הינה פשוטה ומהירה, כאשר מדובר למעשה במעין “משחק הרכבה” המתבצע על פני שלד ארון המטבח שאיננו מוחלף.

4. תיקונים ושיפוצים קלים- שיפוץ הבית בשיטת “עשה זאת בעצמך” כוללת מגוון נרחב של תיקונים ושיפוצים קלים הכוללים בין היתר: החלפת מראות, התקנת מדפי אחסון, החלפת ברזים, התקנת נברשות ועוד מגוון נרחב של פעולות שיפוץ קלות התרומות רבות למראה עיצוב הדירה.

לסיכום, כל אחד ואחת מאיתנו יכול לשפץ את ביתו באמצעות מגוון נרחב של פעולות תיקון, החלפה וצביעה. ברוב המקרים, מומלץ להיעזר באתרי אינטרנט ובמדריכי שיפוץ מקצועיים הממחישים בפניכם כיצד יש לבצע את פעולות התיקון או השיפוץ בכוחות עצמכם. זה הזמן להכיר את הכוח הטמון בידיים של כל אחד ואחת מכם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט