עולם הטקסטיל לבית מאפשר לכם ליהנות מאין סוף אפשרויות בכל הקשור להצבת וילונות וכריות נוי בחללי הבית השונים. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון וילונות וכריות נוי בכל גודל, בכל צבע ובכל סגנון עיצוב המועדף עליכם. ההיצע הנרחב והאינסופי, מעמיד לרשותכם עולם חדש של טקסטיל המשתלב בעולם העיצוב הפרטי שלכם.

כל סוגי הוילונות להצללת הבית

וילונות גלילה, וילונות בד, וילונות ונציאנים, וילונות רומיים, וילונות לייט סקרין ו-וילונות דואט הם רק חלק מהיצע הוילונות המרשים והאיכותי העומד לרשותכם כיום. ההבדל בין סוגי הוילונות השונים טמון גם בצורתם וגם בסגנון הפעלתם. כיום, תוכלו ליהנות אפילו מוילונות הנשלטים באמצעות שלט רחוק, דבר המאפשר לכם לשלוט בפתיחת הוילון בעודכם יושבים בנוחות מפנקת על גבי כורסת הטלוויזיה.

התאמת וילונות לחללי הבית השונים אמור להתבצע תוך כדי התאמת אופי הוילון והפעלתו לצרכים הפונקציונאליים שלכם, וכמו כן, בהתאם לעיצוב הכללי של החלל בו הם ממוקמים. היצע הדוגמאות, הצבעים והגדלים של הוילונות השונים, מעמיד לרשותכם עולם חדש של עיצוב באמצעות וילון, דבר ההופך את הוילון המודרני לחלק בלתי נפרד מעיצוב חלל הבית.

כריות נוי בכל גודל ולכל מטרה

עולם הטקסטיל המודרני לבית, מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של כריות נוי נוחות, מרשימות ומפנקות בתוך חללי הבית. היצע הכריות העומד לרשותכם כיום מאפשר לכם ליהנות מאינספור דגמים, עיטורים, גדלים ועיצובים, וכפועל יוצא מכך, אתם יכולים להתאים את כריות הנוי לכל חללי הבית או הדירה.

בין יתר כריות הנוי העומדות לרשותכם כיום תוכלו למצוא: כריות במילוי נוצות ובריפוד קטיפתי מרשים, כריות פוף גדולות,נוחות ומפנקות, כריות במילוי חומרים סינטטיים שונים המהווים מעין כרית אורטופדית, כריות המשמשות כמושבי ריפוד לכיסאות עץ ועוד מגוון נרחב של כריות נוי לכל צורך.

לסיכום, עולם הטקסטיל לבית מעמיד לרשותכם עולם חדש של עיצוב וצבעים. זה הזמן להכיר מקרוב את כל החידושים והטרנדים המובילים ביותר בתחום עיצוב הבית באמצעות מוצרי טקסטיל איכותיים הכוללים בין היתר גם וילונות בד, גם כריות נוי וגם מגוון נרחב של וילונות הצללה המאפשרים לכם ליהנות משילובי טקסטיל כאלו ואחרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט